Вчені винайшли речовину, що допомагає засмагати без сонця

Понеділок, 19 червня 2017 00:00 - Новини
Вчені винайшли речовину, що допомагає засмагати без сонця
Біологи зі Сполучених Штатів Америки змогли відкрити нову білкову молекулу, яка змушує клітини шкірного покриву людини ставати засмаглими, при цьому без променів Сонця.

Цікаво, що нова технологія підійде для світло-русявих і рудих дівчат з ніжною білою шкірою, які до тепер змушені дуже обережно засмагати, остерігаючись активних сонячних променів.
Дейвід Фішер з гарвардського Університету розповідає: «Ми вважаємо, що ми змогли відкрити нову стратегію боротьби з раком шкіри.

Злоякісні утворення найчастіше вражають саме шкірний покрив і велика частина з цих випадків має зв’язок з ультрафіолетом. Нова методика засмаги дає можливість замінювати молекули світлих пігментів в клітинах шкіри на їх темних «братів», не використовуючи опромінення ультрафіолетом».

Користь засмаги

Сонце є джерелом біологічної енергії людини. Лікарі та вчені довели, що сонячні ванни протяжністю 7-10 хвилин дуже корисні! Крім того, людям, схильним до депресій, такі ванни просто необхідні, оскільки сонце руйнує серотонін (інакше званий «гормоном туги»), який виділяють залози гіпофіза.

Невеликі дози ультрафіолету, безсумнівно, корисні. Під впливом сонячних променів посилюється циркуляція крові, з’являється відчуття бадьорості, ми відчуваємо себе красивими і здоровими. Підвищується імунітет, поліпшується кровообіг і, відповідно, процеси, що відбуваються в шкірі, наприклад, прискорюється поділ клітин.

Сонце, бузусловно, корисно для кісток, зубів і гормональної системи людини. Під впливом сонячного світла в шкірі синтезується вітамін D, за допомогою якого наш організм засвоює кальцій, що міститься в їжі.

У деяких випадках сонце допомагає позбутися прищиків і псоріазу.

Вчені-медики довели, що у літніх людей недолік сонячного світла може викликати безсоння. Дослідження показали, що, перебуваючи на сонці, люди, які страждають безсонням, стали спати краще.

Сонце активізує роботу гормонів, що сприяє поліпшенню настрою. У результаті ми стаємо бадьоріше, динамічніше, нам хочеться жити і любити.

А тепер про погане, тобто про те, якої шкоди здоров’ю людини може заподіяти засмагу.

Шкода засмаги

Наскільки ласкаві промені сонця, настільки ж вони і підступні. І передозування сонячних ванн може стати справжнім шоком для шкіри.

Ультрафіолетове випромінювання є одним з найсильніших чинників, що сприяють зниженню тонусу і старіння шкіри. Під впливом сонця в шкірі утворюються «вільні радикали» або, як їх ще називають, шкірні шлаки, які руйнують каркас шкіри — еластин і колаген. У результаті порушується структура тканин, і шкіра починає втрачати свою пружність, погано відновлюється, стає більш в’ялою.

Сонячні промені пересушують сальні і потові залози, за допомогою яких виконується природний захист шкіри. І через це шкіра набагато швидше старіє і в’яне.

А, крім впливу на шкіру, сонячне тепло саме по собі призводить до посилення і прискоренню всіх запальних і параонкологіческіх процесів в організмі, навіть тих, які до цього перебували в стані «сплячки». А ще сонячне тепло створює додаткове навантаження на серцевий м’яз.

Інтенсивне ультрафіолетове опромінення викликає:

Передчасне старіння шкіри
Глибокі зморшки, які неможливо розгладити
Дерматоз
Пігментні плями і веснянки
Сонячну алергію
Рак шкіри
Опік
Фотореакции на деякі види продуктів, ліків і косметики
Поява подразнення у вигляді водянистих бульбашок
Поява висипань на шкірі
Незважаючи на те, що короткочасне перебування на сонці підвищує імунітет, останні дослідження показали, що надмірна дія ультрафіолету призводить до ослаблення імунітету. Тому дуже часто, після повернення з курорту багато людей починають хворіти на простудні захворювання.

Але, незважаючи на весь можливий вищеперелічений шкода від надмірного перебування на сонці, ми продовжуємо культивувати засмага, хоча більшість з нас прекрасно інформовані про всі негативні наслідки надмірної сонячного опромінення. Згідно з проведеними опитуваннями, 97% респондентів знають, що надмірний засмага призводить до раку шкіри, а 77% опитаних згодні з тим, що від надлишку сонця шкіра швидше старіє.

Винахід американських біологів може суттєво вплинути на зменшення негативних ефектів, які можуит з’явитися під впливом сонячного опромінювання, адже винайдена технологія дозволяє уникнути контакту з ультрафіолетом.

Експерименти проводилися на лабораторних гризунах і на культурах людських клітин, і вони стали успішними, так як унікальний білок YKL 06-061 працював і з рудими і з блондинами-гризунами. Новий загар, в середньому, залишається на десять днів, після чого сходить разом з відшарованою шкірою.