Верховна Рада у другому читанні ухвалила законопроєкт, який забороняє сексизм та запроваджує відповідальність за дискримінацію жінок і чоловіків у рекламі. Журналіст ASPI news розібрався, що пропонує законодавча ініціатива.
Руслан Стефанчук розповів, що протягом 2019 року скоєно 160 675 ДТП, у яких загинуло 3 454 людини. ДТП в Україні є першою за поширеністю причиною смерті молоді віком 15–24 роки та другою за поширеністю причиною смерті дітей віком від 5 до 14 років.
У шкільному підручнику з української мови для 3 класу надрукували приховану рекламу води "Моршинська" та розповіли про переваги "Львівської копальні кави".
Соцмережа Facebook припинила діяльність сторінок, які під час виборів в Україні оплатили політичну агітацію. Фахівцями видалені 72 аккаунта.
Посольство України у Франції розкритикувало дії компанії Danone. Дипломати відреагували на ролик із Михайлом Пореченковим, російським актором, який стріляв в українських громадян на Донбасі.
В компанії Danone-Україна заявили, що, спостерігаючи розголос щодо рекламної кампанії бренду Актімель в Росії, не можуть лишатись осторонь. Скандал розгорівся із запрошенням рекламувати продукт компанії актора Олексія Пореченкова, який на Донбасі стріляв у ЗСУ.
Бійки депутатів Верховної Ради України минулих скликань потрапили у відеорекламу бельгійського Королівського оперного театру Ла Монне. Автори анонсу доповнили ролик текстом про нове десятиріччя імовірної політичної нестабільності.
У Києві з'явилися борди з мером столиці Віталієм Кличком підписані "Досить шастати". Журналісти з'ясували, з якою метою були розміщені рекламні щити з головою Київської держадміністрації.
ФБР запустило в соцмережах Facebook і Instagram рекламу російською мовою, де використовується зображення Володимира Висоцького.
KFC перепрошує за "сексистську" рекламу в Австралії, в якій два хлопчика з відкритими ротами дивляться, як жінка поправляє груди. Про це повідомляє The Guardian.
Путін зображений всередині контрацептиву в піджаку, сорочці і штанях для дзюдо.
За 8 місяців 2019 року КП "Київський метрополітен" отримав від надання площ в оренду понад 20 млн гривень. При цьому половина суми була перерахована до бюджету столиці.
В адміністрації соціальної мережі Twitter вирішили заборонити рекламу державних засобів масової інформації задля "захисту здорового дискурсу і відкритого спілкування".
Найбільше на політичну телерекламу витратили "Радикальна партія", "Українська стратегія Гройсмана" та "Європейська солідарність". Рух «Чесно» проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня по липень 2019 року.
Українські партії вже витратили на парламентську виборчу кампанію 506 млн грн.
Впродовж 2018 року в Києві було демонтовано 16 805 рекламних конструкцій.
На рекламі написано "Лідерство — це відповідальність".
Нацполіцією виявлено факти розповсюдження відеоролика, в якому одного з кандидатів на посаду президента України нібито збиває вантажівка.
Антимонопольний регулятор Євросоюзу ухвалив рішення оштрафувати компанію Google за порушення умов чесної конкуренції на ринку інтернет-реклами.
У середині березня компанія Facebook запровадить верифікацію замовників політичної реклами й публічно розмістить базу даних української політагітації.