Чи зупинить Гройсман патентно-горіхову схему на Одеській митниці

Бійці АТО разом з підприємцями намагаються зустрітися з прем'єр-міністром України Володимиром Гройсманом і звернути його увагу на корупційну схему яка діє на Одеській митниці.
Ще з минулого року підприємці б’ють на сполох через те, що одеські митники за вказівкою зупиняють вантажі та змушують до давання хабарів, завуальованих під нібито законний привід – сплата за використання запатентованої упаковки.
Оскільки численні письмові звернення до Державної фіскальної служби, антикорупційних та інших органів не дали результатів, підприємці та активісти з останньою краплею надії вирішили звернутись до очільника Уряду.
Для цього, вчора 12 лютого вони прийшли до помешкання прем’єра, але дочекатися його, так і не вдалось.
На наступній день рішуче налаштовані активісті навідались до прем'єра на роботу – в Кабінет міністрів, де в середу 13 грудня, як раз проходило засідання уряду на якому в тому числі повинен бути присутній один з фігурантів «патентно-горіхової схеми» - в.о. заступника Голови ДФС Віктор Кривіцький.
Але ні Кривіцький, ні Гройсман не вийшов до мітингарів. Лише працівник зі зв'язків з громадськістю Кабміна вийшов до активістів та прийняв заяву.
Оскільки реальний ефект від такої бюрократичної дії нульовий і, щоб чиновники не могли не помітити активістів, вони перекрили вулицю Грушевського, запаливши кольорові димові фаєри.
Нагадаємо, що з грудня минулого року на Одеській митниці, якою тоді ще керував Сергій Мартинов, в інтересах лише певних осіб зупиняють вантажі експортерів волоських горіхів посилаючись на порушення ними прав інтелектуальної власності певних патентовласників.
Причому, місцевих митників не зупиняє наявність дозволу від іншого патентовласника та навіть даних експертизи про відсутність ознак порушення прав інтелектуальної власності.
Експортерів наполегливо спонукають до давання хабара під виглядом сплати за використання запатентованої упаковки.
З того часу на Одещині сталося «ракіровочка» - Сергія Мартинова змінив новий в.о. начальника Одеської митниці Сергій Тупальський, але і з ним дивовижного верховенства права не сталося. Залишена йому в нащадок «патентно-горіхова схема» продовжила працювати.
Як стверджують активісти, до корупційної схеми причетні: заступник начальника Передерій Володимир, начальник управління організації митного контролю та оформлення Одеської митниці Андрій Артеменка, завідувач сектору захисту інтелектуальної власності Одеської митниці Артем Тищенко та фахівець відділу захисту прав інтелектуальної власності управління заходів нетарифного регулювання ЗЕД Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Гащицький, а також високопосадовці з головного управління ДФС України, зокрема, в.о. заступника Голови ДФС Віктор Кривіцький. Окрім цього, за даними активістів, для успішного функціонування «схеми» митники вступили у змову з контрабандистами Антоном Грицаєм та Іваном Чорнеєм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Контрабанда, побори та фірми переселенки: схеми Передерія на Одеській митниці ДФС.
На всі свої ствердження у активістів та підприємців є задокументовані факти, які неоднарозово надавались у всі правоохоронні органи та в саму ДФС, але проблему корупції на Одеській митниці вирішувати ніхто так і не став.
Саме через це активісти змушені виходити на акції протесту та шукати справедливості у перших осіб держави - прем’єра та президента.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.
На Хмельниччині відбулася конструктивна зустріч команди Державної податкової служби України з представниками бізнесу регіону. У заході взяли участь начальник Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, народний депутат Ігор Марчук, а також понад 50 підприємців — представники малого, середнього та великого бізнесу.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко на зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні прозвітував про перші результати цьогорічної боротьби з тіньовими ринками в ключових секторах економіки.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із представниками проєкту EU Public Finance Management Support Programme for Ukraine.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко повідомив про інтеграцію платформи «Пульс» з Електронним кабінетом платника податків. Це дозволить підприємцям оцінювати взаємодію з держорганами та залишати відгуки про якість податкових послуг.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із Тимчасовим повіреним у справах Республіки Польща в Україні Пйотром Лукасєвічем. Польща є надійним партнером України, і співпраця між податковими органами обох країн має значний потенціал для подальшого розвитку.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко відвідав Миколаївську область, де разом із командою ДПС та начальником Миколаївської ОВА Віталієм Кімом зустрівся з понад 70 представниками місцевого бізнесу.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.