Україна та В'єтнам співпрацюватимуть в агросекторі
«В’єтнамський ринок є надзвичайно цікавим для українських виробників аграрної та харчової продукції, зважаючи на такі фактори, як: населення країни 100 млн чоловік, ВВП на душу населення становить понад $ 6000 та швидке зростання економіки, наприклад, у 2016 році річний ріст ВВП становив 7,46%. При цьому наші економіки доповнюють одна одну в багатьох сферах»,- зазначила заступник Міністра з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.
Вона розповіла, що за результатами 8 місяців 2017 року український агроекспорт до СРВ склав $38,6 млн та збільшився майже на $ 20 млн порівняно з аналогічними періодом 2016 року. Ключовими позиціями експорту були: зернові злаки, м’ясо та субпродукти, насіння олійних, вироби із зерна та інші.
«Ми високо оцінюємо проведення чергового засідання нашої двосторонньої міжурядової комісії після тривалої перерви і сподіваємось на те, що зафіксовані у протоколі засідання спільні рішення стануть реальним поштовхом для розвитку двосторонніх торгово-економічних відносин в аграрній та харчовій сферах»,- зауважила Ольга Трофімцева.
Читайте також: Українські виробники взяли участь в гастрономічному форумі у Німеччині
Заступник Міністра також наголосила на важливості вирішення питання щодо відновлення експорту пшениці на ринок СРВ до кінця поточного року і привітала згоду в’єтнамської сторони направити делегацію експертів з фітосанітарних питань до України у наступному місяці.
«Зважаючи на важливість для в’єтнамської сторони двосторонніх угод про співробітництво у галузях фітосанітарії, ветеринарії та безпечності продуктів харчування, ми з Держпродспоживслужбою взяли дані документи до розробки з тим, щоб вони були підписані між Україною та СВР найближчим часом та стали стабільною основою для подальшої співпраці в аграрній та харчовій галузі»,- підкреслила Ольга Трофімцевата додала, що також в'єтнамська сторона зацікавлена у відновленні консультацій та перемовин з Україною щодо Угоди про ЗВТ між нашими країнами.
Довідково
За результатами 8 місяців 2017 року експорт українських аграрних та харчових товарів до СВР становив $ 38,6 млн, з ключовими товарами: м’ясо та субпродукти – $10,6 млн, зернові злаки – $9,7 млн, насіння олійних культур – $6,5 млн, олія – $1,6 млн, залишки і відходи харчової промисловості – $ 4,6 млн. Імпорт становив – $30,9 млн, з ключовими товарами: кава та чай – $14,4 млн, різні інші харчові продукти – $3,9 млн, зернові злаки – $1,9 млн, плоди та горіхи – $1,4 млн, риба – $7,03 млн та інші.
Власник мережі магазинів «Доміно» Антон Шухнін прокоментував онлайн-лекцію в.о. Голови Державної податкової служби України Лесі Карнаух, яку вона прочитала для слухачів Нью-Йоркського університету.
Питання оподаткування спадщини залишається одним із найчастіших серед українців, особливо в умовах, коли передача майна у спадок або в дар стає актуальною темою через війну та зміну життєвих обставин.
У Києві відбувся Форум «Діалог влади з бізнесом», організований у межах швейцарсько-українського проєкту «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» за підтримки ПРООН та Міністерства економіки України.
З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну відбулися фундаментальні зміни у відносинах між державою та бізнесом. Як зазначає підприємець і власник компанії «Доміно» Антон Шухнін, усі структури — від силових до економічних — об’єдналися навколо спільної мети: перемоги України.
Жовтень став одним із найактивніших місяців року для криптовалютного ринку. Обсяг спотової торгівлі біткоїном на провідних централізованих біржах перевищив $300 млрд, із яких $174 млрд припали на Binance. Це — другий за величиною показник у 2025 році, який демонструє суттєве пожвавлення інтересу до цифрових активів.
Український бізнес сьогодні живе у стані постійного випробування. Після кількох років війни, втрати ринків, зростання витрат і зниження купівельної спроможності — підприємства не просто працюють, вони змушені виживати.
Ситуація в Україні змінює підхід до підприємництва. Антон Шухнін, власник Domino, підприємець із багаторічним досвідом, переконаний: сучасний бізнес має поєднувати ефективність із соціальною відповідальністю.
Повномасштабне вторгнення з лютого 2022-го докорінно змінило умови ведення бізнесу в Україні: воєнний стан, мобілізація, валютний контроль, постійні обстріли, нові правила оподаткування — усе це стало новою реальністю. У цій складній ситуації бізнес вимушений адаптовуватись, знаходити нові моделі, забезпечувати безпеку працівників і зберігати життєздатність.
В Україні зафіксують ціну на газ для побутових споживачів. Крім того, жителів прифронтових громад заборонять відключати від енергозабезпечення навіть за умови заборгованості.
Європейський Союз розробляє новий механізм допомоги Україні з використанням заморожених російських активів. Мова йде про "репараційний кредит", який буде погашений, коли Україна отримає від Росії репарації за збитки, понесені під час повномасштабної війни, повідомило Reuters.
Власник мережі магазинів «Доміно» Антон Шухнін прокоментував онлайн-лекцію в.о. Голови Державної податкової служби України Лесі Карнаух, яку вона прочитала для слухачів Нью-Йоркського університету.
Питання оподаткування спадщини залишається одним із найчастіших серед українців, особливо в умовах, коли передача майна у спадок або в дар стає актуальною темою через війну та зміну життєвих обставин.
У Києві відбувся Форум «Діалог влади з бізнесом», організований у межах швейцарсько-українського проєкту «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» за підтримки ПРООН та Міністерства економіки України.
З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну відбулися фундаментальні зміни у відносинах між державою та бізнесом. Як зазначає підприємець і власник компанії «Доміно» Антон Шухнін, усі структури — від силових до економічних — об’єдналися навколо спільної мети: перемоги України.