"Київський метрополітен" показав хід будівництва метро на Виноградар (ФОТО)
Усі роботи щодо будівництва гілки метро на житловий масив Виноградар відбуваються за планом і до 2021 року мають бути завершені.
Про це повідомив головний інженер проекту будівництва метрополітену на житловий масив Виноградар Євген Шатайкін, передає кореспондентка АСПІ.
Він повідомив, що цьогоріч мають запустити тунельнопрохідницький комплекс.
"Ми будуємо перегінні тунелі між станціями "Проспект Правди" та "Мостицька", будуємо станцію "Мостицька", зараз ведуться підготовчі роботи по зустрічі механізованого комплексу в цьому місці і також в Сирецькому гаю виконуються роботи зі спорудження вентиляційного вузла", - зазначив Шатайкін.
За його словами, на сьогодні уже виконані роботи по спорудженню перегородки діючого метрополітену, виконуються роботи по підключенню кабелів, по облаштуванню димовиведення та вентиляції, щоб діючий метрополітен міг працювати без зупинок на період будівництва.
"Ми зараз перебуваємо на об'єкті, який називається 215 стовбур. У цьому об'єкті будуть виконані роботи по зустрічі механізованого комплексу, який зараз на стадії підготовки для запуску на 214-му майданчику станції "Мостицька". Цей ствол має глибину 44 метри, діаметр — 10 метрів", — розповів він.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.