Стало известно, сколько Киевсовет потратит на ремонт дорог
Об этом сообщает пресс-служба Киевской городской власти.
Указанные средства будут направлены на строительство, ремонт и реконструкцию городских дорог. Еще 120 млн гривен депутаты направили на восстановление межквартальных проездов.
"Остатки бюджетных средств на начало года составляют 3 миллиарда гривен. Еще 800 млн столица получит от таможенного эксперимента. И дополнительных 620 млн - от перевыполнения доходной части бюджета в первом квартале 2018 года. Плюс государственные субвенции. Поэтому у Киева появилась возможность увеличить финансирование на те или иные отрасли и объекты", - отметил председатель постоянной комиссии Киевсовета по вопросам бюджета Андрей Странников.
Читайте также: В Киеве реконструируют Шулявский путепровод
Ранее сообщалось, что Кабинет министров Украины утвердил государственную программу повышения безопасности дорожного движения в стране на период до 2020 года.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.