У Київського метро є великий потенціал фінансування без підвищення плати за проїзд, – експерт
Київський метрополітен попросив міську владу або виділити додаткові 1,5 мільярда гривень або збільшити вартість проїзду для пасажирів до 21 гривні. Як збільшити фінансування метро без підвищення плати за проїзд, розповів експерт громадської організації "Євро-Патруль" В’ячеслав Коновалов.
"Існує класика економіки транспорту, яка доведена досвідом Нью-Йорку, Парижу та Лондону. Якщо довжина мережі більша за 40 кілометрів, то фіксована оплата проїзду себе не виправдовує. В Києві підземка тягнеться на 69 кілометрів. Тобто й нам потрібно встановлювати оплату або за зонним принципом, або окремо по зупинках. В іншому випадку буде або занадто велика ціна проїзду й пасажиропотік впаде, або хтось має дотувати метро", – зазначив Коновалов.
Експерт, згадав приказку з цивільної авіації: найдорожче крісло у літаку – порожнє. Дійсно, за те, що майже рік метрополітен був завантажений у кращому випадку на 20%, наразі хтось повинен заплатити.
"Насправді у метрополітену є гігантський потенціал росту надходжень. Так, метро втрачає до приблизно 500 мільйонів гривень на рік через те, що віддало рекламу іншому комунальному підприємству. МАФи навколо станцій метро заробляють великі гроші, втім метрополітен від їхньої діяльності на своїх територіях не отримує нічого. А там обертаються суми набагато більші за 1,5 мільярда гривень. Тобто додаткові джерела фінансування для метро за бажання знайти можна, щоб не збільшувати вартість проїзду для пасажирів", – підсумував Коновалов.
Раніше повідомлялося, що у Києві для проїзду в муніципальному транспорті випустили нову карту. Також писали, що в столиці після паузи відновив роботу метрополітен.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Український прем'єр-міністр Денис Шмигаль доручив 9 грудня провести засідання Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, щоб дослідити що призвело до термінового ремонту "синьої" гілки столичного метро.
Наразі легендарний боєць спецпідрозділу ЗСУ Іван Залізняк пропонує перейменувати вулицю Білогородську, що знаходиться у Києві на честь героя Тараса Бобанича.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".