У Київському метрополітені розповіли про нові правила перевезення пасажирів в умовах пандемії

В Україні поступово послаблюють карантинні обмеження, введені як профілактичні заходи, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19. Так, з 25 травня готується відновити роботу столична підземка.
Про те, як йде підготовка до відкриття метрополітену та які зміни очікують пасажирів, повідомив сайт "Сегодня", посилаючись на коментар радника начальника Київського метрополітену Наталії Макогон.За її словами, метрополітен очікує "відмашку на роботу", про яку буде зазначено у відповідному документі. Отримавши документальне підтвердження, Київський метрополітен готовий почати роботу в колишньому режимі, а ось пасажирам треба буде дотримуватися низки нових правил.
"На станціях, перонах і біля кас ми вже нанесли спеціальну розмітку, щоб люди трималися один від одного на безпечній відстані. Будемо максимально інформувати пасажирів про заходи безпеки в метро всіма наявними каналами, в тому числі й аудіозаписами. Ми готові відновити роботу метрополітену і приймати пасажирів. Сподіваємося також на потужну підтримку поліції в питанні дотримання пасажирами масочного режиму", – повідомила журналісту Наталія Макогон.
Про те, як будуть дотримуватися обмеження на кількість пасажирів в одному вагон і чи будуть такі заходи вживати взагалі, в адміністрації метрополітену поки не повідомляють. Знову-таки, все керівництво до дії буде описано в спеціальному документі, який до них ще не надійшов.
Однак, у Держпродспоживслужбі Києва зазначають, що головною умовою при запуску роботи Київського метрополітену буде дотримання пасажирами безпечної фізичної дистанції. Ще однією вимогою є обов'язкова процедура дезінфекції вагонів. Як повідомили в КП "Київський метрополітен", сьогодні дезінфекцію вагонів проводять щодня, а зони, де знаходяться пасажири — двічі на добу.
У Держпродспоживслужбі Києва розповіли, що на входах на станції буде вибірково проводитися температурний скринінг. Там також не прийшли поки до висновку, скільки людей можна буде запускати у вагон, проте вже є думка, що стоять місць у вагонах тепер бути не повинно. Відомо, що вагони, в залежності від моделі, мають в салоні від 40 до 54 місць для сидіння. "Зараз фахівці дискутують з цього питання, і чи буде введена така норма для підземки – остаточно невідомо", - розповіли в Держпродспоживслужбі Києва, зазначивши, що за виконанням профілактичних заходів у транспорті будуть відлежувати співробітники метрополітену, "Київпастрансу" і вибірково Держпродспоживслужби Києва.
ASPI news раніше повідомляло, що жетони на станціях продаватися не будуть. Пасажири для проходу через турнікет зможуть використовувати виключно електронні квитки. Але раніше куплені зелені жетони можна буде використовувати протягом місяця з дня відновлення роботи метро. Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко заявив, що роботу столичного метрополітену міська влада Києва готова відновити одразу після дозволу Кабінету міністрів.
Контррозвідка Служби безпеки України нейтралізувала діяльність ще двох агентів фсб, які, за завданням російських спецслужб, намагалися передати координати військових об’єктів для майбутніх атак по території України.
ДСНС опублікувала наслідки російської атаки на Київ. Рятувальники працювали у Святошинському, Солом’янському, Шевченківському та Дніпровському районах.
У кількох районах Києва під ранок середи, 7 травня, зафіксовано падіння збитих російських безпілотників. У двох районах вони впали на житлові будинки, сталися пожежі. Про це повідомив начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко.
Будівництво метро на житловий масив Виноградар вийшло на надзвичайно важливу фазу. На станційному комплексі «Мостицька» розпочалося спорудження діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті» — критичного елемента, що гарантує стійкість і безпеку майбутніх підземних споруд.
1 травня 2025 року в Києві було скоєно зухвалий замах на життя громадського активіста, волонтера й ветерана війни Сергія Стерненка. Завдяки миттєвій та професійній реакції співробітників Служби безпеки України нападницю вдалося затримати безпосередньо на місці злочину.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко скликав термінове засідання Ради оборони Києва, яке було присвячене ліквідації наслідків масованого ракетного удару по столиці в ніч на 24 квітня.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко відвідав Департамент поліції особливого призначення — Об’єднану штурмову бригаду Національної поліції України «Лють». Під час візиту обговорено актуальні потреби бригади та здійснено передачу нового обладнання для підсилення бойових можливостей підрозділу.
Російські окупанти в ніч на 24 квітня завдали комбінованого удару по Києву. Загарбники випустили ракети різних типів та дрони.
Російські окупаційні війська вночі у четвер, 24 квітня, атакували Київ та область ударними БпЛА, а також крилатими ракетами Калібр та балістикою.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко спільно з начальником Київської обласної військової адміністрації Миколою Калашником провели зустріч із представниками найбільших телекомунікаційних операторів України — компаніями “Київстар”, “Vodafone” та “lifecell”.
Контррозвідка Служби безпеки України нейтралізувала діяльність ще двох агентів фсб, які, за завданням російських спецслужб, намагалися передати координати військових об’єктів для майбутніх атак по території України.
ДСНС опублікувала наслідки російської атаки на Київ. Рятувальники працювали у Святошинському, Солом’янському, Шевченківському та Дніпровському районах.
У кількох районах Києва під ранок середи, 7 травня, зафіксовано падіння збитих російських безпілотників. У двох районах вони впали на житлові будинки, сталися пожежі. Про це повідомив начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко.
Будівництво метро на житловий масив Виноградар вийшло на надзвичайно важливу фазу. На станційному комплексі «Мостицька» розпочалося спорудження діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті» — критичного елемента, що гарантує стійкість і безпеку майбутніх підземних споруд.