"Укрзалізниця" требует от государства 114,4 млрд грн, чтобы покрыть убытки от пассажирских перевозок

Об этом говорится в сообщении компании, передает Интерфакс-Украина.
"В течение следующих пяти лет "Укрзализныци" необходимо 111,4 млрд грн на покрытие убытков от пассажирских перевозок и капитальные инвестиции в сектор. Для этого следует предусматривать в госбюджете законодательно определенное возмещение "Укрзализныце" за выполнение социальных и других дополнительных функций", - информирует директор по экономике и финансам предприятия Андрей Рязанцев.
Он также подчеркнул, что в этом году, как и в прошлом, "Укрзализныця" обращалась к бюджетному и транспортному комитетам Верховной Рады, в Кабинет министров, к Министерству инфраструктуры с ходатайством предусмотреть положенные по закону средства для содержания и развития пассажирских перевозок. На эти деньги могли быть приобретены у национальных производителей пассажирские вагоны, поезда скоростного движения, пригородный подвижной состав, а также реконструирована инфраструктура.
"За последние годы нам удалось улучшить ситуацию с состоянием подвижного состава, в том числе благодаря его строительству и реконструкции на Крюковском вагоностроительном заводе и у других национальных производителей. Но таких темпов обновления явно недостаточно, ведь сейчас износ пассажирских электровозов и тепловозов составляет 96%, вагонов - 92% ", - подчеркнул А.Рязанцев.
Он также заявил, что вопрос содержания и оптимизации железнодорожной инфраструктуры также должен решаться на государственном уровне.
"В 2017 году на 15% всей протяженности путей приходилось 82,1% всей тонно-километровой работы. Так, около 65% сети является убыточной и генерирует 6,8% от доходов, в то же время генерируя 34% расходов. Что делать с избыточной инфраструктурой и хватит ли у компании мощностей, чтобы ее содержать, - это вопрос стратегического, государственного уровня", - подчеркнул директор по экономике и финансам "Укрзализныци".
По словам А.Рязанцева, отсутствие в государственных бюджетах всех лет независимости законодательно установленного финансирования пассажирских перевозок привела к тому, что они фактически полностью финансируются за счет грузовых.
"Снизить давление на грузовые перевозки могла бы государственная компенсация. Но сейчас, после принятия бюджета 2019, этот вопрос снова откладывается на будущее", - отметил А.Рязанцев.
Україна потребує значної міжнародної підтримки - щодо 2026 року, то йдеться про понад 40 мільярдів доларів. Про це заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час 14-го засідання керівного комітету платформи в межах URC-2025.
Після публікації на сайті «Наші гроші» щодо вартості будівельного піску, що використовується на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту, у компанії Autostrada спростовують звинувачення у завищенні цін і наводять чіткі аргументи. Інформацію надано власником компанії Максимом Шкілем.
Державна податкова служба України завершила перше півріччя 2025 року з перевиконанням плану надходжень до держбюджету на 60,8 млрд грн. У червні лише понадпланові надходження склали +9 млрд грн, що забезпечило загальне виконання бюджету на рівні 107,7%.
Міністр фінансів США Скотт Бессент заявив, що українська економіка через 20 років може випередити російську. Це можливо за кількох умов. Про це він сказав під час слухань у Конгресі.
Надійність та довговічність інфраструктурних об’єктів неможливі без ретельного контролю якості на кожному етапі будівництва. Саме тому компанія Autostrada запустила масштабну цифрову ініціативу — проєкт «Прозора лабораторія», який об’єднує всі елементи внутрішнього лабораторного контролю в єдину технологічну екосистему.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів робочу зустріч із Головою Федеральної державної служби фінансів Бельгії Філіпом Ван де Вельде. Переговори відбулися у контексті підготовки до скринінгу Європейською комісією за розділом «Оподаткування» в межах процесу євроінтеграції України.
Станом на початок 2025 року, втрати сільського господарства внаслідок широкомасштабної збройної агресії РФ та тимчасової окупації її території склали $11,2 млрд. Про це повідомив завідувач відділу інвестиційного забезпечення ННЦ Інститут аграрної економіки Олександр Захарчук.
Державна податкова служба України впроваджує системні заходи для детінізації економіки, зокрема у сфері розрахункових операцій та офіційного оформлення трудових відносин. Про це повідомив Голова ДПС Руслан Кравченко.
У січні–травні 2025 року надходження з акцизного податку до загального фонду державного бюджету України склали 69,7 млрд грн. Це на 48,7% більше, ніж за аналогічний період 2024 року, коли сума становила 46,9 млрд грн. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
У січні–квітні 2025 року Державна податкова служба України провела понад 6,5 тисячі перевірок у сфері обігу тютюнових виробів. За їх результатами суб’єктам господарювання було нараховано штрафних санкцій на суму 116,2 млн грн. Це на 87,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив Голова ДПС Руслан Кравченко.
Україна потребує значної міжнародної підтримки - щодо 2026 року, то йдеться про понад 40 мільярдів доларів. Про це заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час 14-го засідання керівного комітету платформи в межах URC-2025.
Після публікації на сайті «Наші гроші» щодо вартості будівельного піску, що використовується на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту, у компанії Autostrada спростовують звинувачення у завищенні цін і наводять чіткі аргументи. Інформацію надано власником компанії Максимом Шкілем.
Державна податкова служба України завершила перше півріччя 2025 року з перевиконанням плану надходжень до держбюджету на 60,8 млрд грн. У червні лише понадпланові надходження склали +9 млрд грн, що забезпечило загальне виконання бюджету на рівні 107,7%.
Міністр фінансів США Скотт Бессент заявив, що українська економіка через 20 років може випередити російську. Це можливо за кількох умов. Про це він сказав під час слухань у Конгресі.