"Укрзалізниця" требует от государства 114,4 млрд грн, чтобы покрыть убытки от пассажирских перевозок

Об этом говорится в сообщении компании, передает Интерфакс-Украина.
"В течение следующих пяти лет "Укрзализныци" необходимо 111,4 млрд грн на покрытие убытков от пассажирских перевозок и капитальные инвестиции в сектор. Для этого следует предусматривать в госбюджете законодательно определенное возмещение "Укрзализныце" за выполнение социальных и других дополнительных функций", - информирует директор по экономике и финансам предприятия Андрей Рязанцев.
Он также подчеркнул, что в этом году, как и в прошлом, "Укрзализныця" обращалась к бюджетному и транспортному комитетам Верховной Рады, в Кабинет министров, к Министерству инфраструктуры с ходатайством предусмотреть положенные по закону средства для содержания и развития пассажирских перевозок. На эти деньги могли быть приобретены у национальных производителей пассажирские вагоны, поезда скоростного движения, пригородный подвижной состав, а также реконструирована инфраструктура.
"За последние годы нам удалось улучшить ситуацию с состоянием подвижного состава, в том числе благодаря его строительству и реконструкции на Крюковском вагоностроительном заводе и у других национальных производителей. Но таких темпов обновления явно недостаточно, ведь сейчас износ пассажирских электровозов и тепловозов составляет 96%, вагонов - 92% ", - подчеркнул А.Рязанцев.
Он также заявил, что вопрос содержания и оптимизации железнодорожной инфраструктуры также должен решаться на государственном уровне.
"В 2017 году на 15% всей протяженности путей приходилось 82,1% всей тонно-километровой работы. Так, около 65% сети является убыточной и генерирует 6,8% от доходов, в то же время генерируя 34% расходов. Что делать с избыточной инфраструктурой и хватит ли у компании мощностей, чтобы ее содержать, - это вопрос стратегического, государственного уровня", - подчеркнул директор по экономике и финансам "Укрзализныци".
По словам А.Рязанцева, отсутствие в государственных бюджетах всех лет независимости законодательно установленного финансирования пассажирских перевозок привела к тому, что они фактически полностью финансируются за счет грузовых.
"Снизить давление на грузовые перевозки могла бы государственная компенсация. Но сейчас, после принятия бюджета 2019, этот вопрос снова откладывается на будущее", - отметил А.Рязанцев.
Про податкове навантаження, умови ведення бізнесу та підтримку військових говорили сьогодні на зустрічі Голови Державної податкової служби України Руслана Кравченка з представниками понад 60 підприємств та бізнес-асоціацій Івано-Франківщини. До обговорення також долучився народний депутат Марʼян Заблоцький.
У Бюро економічної безпеки України відбулася робоча зустріч за участі заступника директора БЕБ Андрія Пащука, керівника детективів Олександра Ткачука та народного депутата України Володимира Цабаля, який обіймає посаду заступника голови Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з розслідування порушень, пов’язаних із неповерненням валютної виручки до України.
За підсумками першого кварталу 2025 року найбільшу частку податкових надходжень до зведеного бюджету України забезпечили підприємства сфери торгівлі та переробної промисловості. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.
На Хмельниччині відбулася конструктивна зустріч команди Державної податкової служби України з представниками бізнесу регіону. У заході взяли участь начальник Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, народний депутат Ігор Марчук, а також понад 50 підприємців — представники малого, середнього та великого бізнесу.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко на зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні прозвітував про перші результати цьогорічної боротьби з тіньовими ринками в ключових секторах економіки.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із представниками проєкту EU Public Finance Management Support Programme for Ukraine.
Про податкове навантаження, умови ведення бізнесу та підтримку військових говорили сьогодні на зустрічі Голови Державної податкової служби України Руслана Кравченка з представниками понад 60 підприємств та бізнес-асоціацій Івано-Франківщини. До обговорення також долучився народний депутат Марʼян Заблоцький.
У Бюро економічної безпеки України відбулася робоча зустріч за участі заступника директора БЕБ Андрія Пащука, керівника детективів Олександра Ткачука та народного депутата України Володимира Цабаля, який обіймає посаду заступника голови Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з розслідування порушень, пов’язаних із неповерненням валютної виручки до України.
За підсумками першого кварталу 2025 року найбільшу частку податкових надходжень до зведеного бюджету України забезпечили підприємства сфери торгівлі та переробної промисловості. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.