"Укрзалізниця" вимагає від держави 114,4 млрд грн, щоб покрити збитки за пасажирські перевезення

Про це йдеться в повідомленні компанії, передає Інтерфакс-Україна.
"Протягом наступних п'яти років "Укрзалізниці" необхідно 111,4 млрд грн на покриття збитків від пасажирських перевезень і капітальні інвестиції в сектор. Для цього слід передбачати в держбюджеті законодавчо визначене відшкодування "Укрзалізниці" за виконання соціальних та інших додаткових функцій", - інформує директор з економіки та фінансів підприємства Андрій Рязанцев.
Він також підкреслив, що в цьому році, як і в минулому, "Укрзалізниця" зверталася до бюджетного і транспортного комітетів Верховної Ради, до Кабінету міністрів, до Міністерства інфраструктури з клопотанням надати належні за законом кошти для утримання і розвитку пасажирських перевезень. На ці гроші могли бути придбані у національних виробників пасажирські вагони, потяги швидкісного руху, приміський рухомий склад, а також реконструйована інфраструктура.
"За останні роки нам вдалося поліпшити ситуацію зі станом рухомого складу, в тому числі завдяки його будівництва і реконструкції на Крюківському вагонобудівному заводі і у інших національних виробників. Але таких темпів оновлення явно недостатньо, адже зараз знос пасажирських електровозів і тепловозів складає 96%, вагонів - 92%", - підкреслив А.Рязанцев.
Він також заявив, що питання утримання і оптимізації залізничної інфраструктури також має вирішуватися на державному рівні.
"У 2017 році на 15% всієї протяжності шляхів припадало 82,1% всієї тонно-кілометрової роботи. Так, близько 65% мережі є збитковою і генерує 6,8% від доходів, в той же час генеруючи 34% витрат. Що робити з надлишковою інфраструктурою і чи вистачить у компанії потужностей, щоб її утримувати, - це питання стратегічного, державного рівня", - підкреслив директор з економіки та фінансів "Укрзалізниці".
За словами А.Рязанцева, відсутність в державних бюджетах всіх років незалежності законодавчо встановленого фінансування пасажирських перевезень призвела до того, що вони фактично повністю фінансуються за рахунок вантажних.
"Знизити тиск на вантажні перевезення могла б державна компенсація. Але зараз, після прийняття бюджету 2019, це питання знову відкладається на майбутнє", - зазначив А.Рязанцев.
Україна потребує значної міжнародної підтримки - щодо 2026 року, то йдеться про понад 40 мільярдів доларів. Про це заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час 14-го засідання керівного комітету платформи в межах URC-2025.
Після публікації на сайті «Наші гроші» щодо вартості будівельного піску, що використовується на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту, у компанії Autostrada спростовують звинувачення у завищенні цін і наводять чіткі аргументи. Інформацію надано власником компанії Максимом Шкілем.
Державна податкова служба України завершила перше півріччя 2025 року з перевиконанням плану надходжень до держбюджету на 60,8 млрд грн. У червні лише понадпланові надходження склали +9 млрд грн, що забезпечило загальне виконання бюджету на рівні 107,7%.
Міністр фінансів США Скотт Бессент заявив, що українська економіка через 20 років може випередити російську. Це можливо за кількох умов. Про це він сказав під час слухань у Конгресі.
Надійність та довговічність інфраструктурних об’єктів неможливі без ретельного контролю якості на кожному етапі будівництва. Саме тому компанія Autostrada запустила масштабну цифрову ініціативу — проєкт «Прозора лабораторія», який об’єднує всі елементи внутрішнього лабораторного контролю в єдину технологічну екосистему.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів робочу зустріч із Головою Федеральної державної служби фінансів Бельгії Філіпом Ван де Вельде. Переговори відбулися у контексті підготовки до скринінгу Європейською комісією за розділом «Оподаткування» в межах процесу євроінтеграції України.
Станом на початок 2025 року, втрати сільського господарства внаслідок широкомасштабної збройної агресії РФ та тимчасової окупації її території склали $11,2 млрд. Про це повідомив завідувач відділу інвестиційного забезпечення ННЦ Інститут аграрної економіки Олександр Захарчук.
Державна податкова служба України впроваджує системні заходи для детінізації економіки, зокрема у сфері розрахункових операцій та офіційного оформлення трудових відносин. Про це повідомив Голова ДПС Руслан Кравченко.
У січні–травні 2025 року надходження з акцизного податку до загального фонду державного бюджету України склали 69,7 млрд грн. Це на 48,7% більше, ніж за аналогічний період 2024 року, коли сума становила 46,9 млрд грн. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
У січні–квітні 2025 року Державна податкова служба України провела понад 6,5 тисячі перевірок у сфері обігу тютюнових виробів. За їх результатами суб’єктам господарювання було нараховано штрафних санкцій на суму 116,2 млн грн. Це на 87,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив Голова ДПС Руслан Кравченко.
Україна потребує значної міжнародної підтримки - щодо 2026 року, то йдеться про понад 40 мільярдів доларів. Про це заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час 14-го засідання керівного комітету платформи в межах URC-2025.
Після публікації на сайті «Наші гроші» щодо вартості будівельного піску, що використовується на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту, у компанії Autostrada спростовують звинувачення у завищенні цін і наводять чіткі аргументи. Інформацію надано власником компанії Максимом Шкілем.
Державна податкова служба України завершила перше півріччя 2025 року з перевиконанням плану надходжень до держбюджету на 60,8 млрд грн. У червні лише понадпланові надходження склали +9 млрд грн, що забезпечило загальне виконання бюджету на рівні 107,7%.
Міністр фінансів США Скотт Бессент заявив, що українська економіка через 20 років може випередити російську. Це можливо за кількох умов. Про це він сказав під час слухань у Конгресі.