В Україні стали з'являтися локальні дефіцити палива

Деякі АЗС були змушені простоювати без палива через те, що нафтобази не змогли поповнити свої запаси.
Про це стало відомо в ході засідання оперативного штабу в Міністерстві інфраструктури України з учасниками паливного ринку.
Дефіцит палива на певних нафтобазах пов'язаний з тим, що Укралізниця не справляється із збільшенним потоком вантажів, повідомляє Oilpoint.
Крім того, на ситуації позначається повільна робота митниці на ключових станціях, через які проходять склади з паливом.
"Низка станцій виявилася паралізованою. Простої на станції Дарниця досягають 20 днів. Склад Кременчук-Київ замість 7-ми днів йде 20-30 днів, не кажучи вже про інших відправників, тієї ж Білорусі", - повідомив один з учасників засідання оперативного штабу.
Раніше повідомлялося, що енергетична компанія "ДТЕК" хоче здійснити покупку 450 тисяч тонн вугілля, розплатившись за паливо за формулою "Роттердам +".
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.
На Хмельниччині відбулася конструктивна зустріч команди Державної податкової служби України з представниками бізнесу регіону. У заході взяли участь начальник Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, народний депутат Ігор Марчук, а також понад 50 підприємців — представники малого, середнього та великого бізнесу.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко на зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні прозвітував про перші результати цьогорічної боротьби з тіньовими ринками в ключових секторах економіки.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із представниками проєкту EU Public Finance Management Support Programme for Ukraine.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко повідомив про інтеграцію платформи «Пульс» з Електронним кабінетом платника податків. Це дозволить підприємцям оцінювати взаємодію з держорганами та залишати відгуки про якість податкових послуг.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із Тимчасовим повіреним у справах Республіки Польща в Україні Пйотром Лукасєвічем. Польща є надійним партнером України, і співпраця між податковими органами обох країн має значний потенціал для подальшого розвитку.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко відвідав Миколаївську область, де разом із командою ДПС та начальником Миколаївської ОВА Віталієм Кімом зустрівся з понад 70 представниками місцевого бізнесу.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.