С киевских улиц могут исчезнуть маршрутки

Об этом сообщает пресс-служба КГГА.
Необходимо кардинальное реформирование системы общественного транспорта в Киеве. В частности, предлагается убрать маршрутки и обновить парк автобусов, троллейбусов и трамваев. Сейчас 40% маршрутных такси в столице курсируют незаконно, и действенного контроля за работой таких перевозчиков не наблюдается. Целевая программа должна решить эту проблему.
Читайте также: Общественный транспорт в Киеве дешевле, но его качество – в несколько раз хуже, - А. Прузовский
"Главная идея проекта - переход от прецедентного подхода формирования инфраструктуры Киева к стратегическому. Развитие транспортной отрасли столицы должно происходить параллельно с гармонизацией отношений между пешеходами и автомобилистами, так как на первый план вынесен вопрос обеспечения безопасности движения. Что, кстати, в перспективе можно сделать имиджевым столбом, опорой Киева. Опыт многих европейских столиц свидетельствует о том, что качественная и главное - комплексная организация дорожного движения значительно повышает безопасность для водителей и пешеходов, минимизирует заторы и оптимизирует время, затрачиваемое горожанами на дорогу", - отмечает автор инициативы, депутат Киевсовета Александр Пабат.
Кроме того, целевая программа должна предусматривать жесткие правила организации транспортного обслуживания населения на коммунальных маршрутах. В частности должны быть четко выписаны процедуры предоставления льгот по оплате проезда гражданам, имеющим на это право, на всех маршрутах на единых условиях. В приоритете - возможность использования единого проездного билета, определения единых требований к качеству транспортного обслуживания населения, обеспечение доступности транспортных услуг для населения и максимизация выручки от оплаты проезда.
Если разработку соответствующей целевой программы утвердят депутаты на пленарном заседании Киевсовета, Департамент транспортной инфраструктуры должен в течение 6 месяцев разработать документ по повышению организации и обеспечения безопасности дорожного движения до 2022 года.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко провів чергове засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність», присвячене нецільовому та неефективному використанню бюджетних коштів у столиці. У фокусі — мільярдні суми, які мали працювати на благо громади, але натомість — зависли в невизначеності, заблокували важливі проєкти та зірвали оборонні ініціативи.
Сьогодні, 17 квітня, о 16:00 відбудеться засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» під головуванням начальника Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимура Ткаченка. Основною темою стане аналіз масштабних випадків неефективного використання бюджетних коштів у столиці.
Начальник Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко повідомив про звільнення Миколи Поворозника з посади першого заступника начальника КМВА. За словами Ткаченка,
Голова Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко заявив, що облаштування наземного пішохідного переходу на перехресті вулиць Хрещатик та Прорізна блокується за прямою вказівкою мера Києва Віталія Кличка.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко повідомив, що у столиці триває масштабна кампанія з очищення вулиць та дворів від покинутих і знищених через російські обстріли автомобілів.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко дав перше велике інтервʼю для BBC News, у якому відкрито розповів про актуальні виклики, з якими зіштовхується столиця під час війни: від мобілізації й комендантської години до внутрішніх конфліктів з мером Києва Віталієм Кличком. Його головне послання — час говорити чесно, бо мовчання лише підживлює фейки.
Рятувальники ліквідували пожежі та руйнування в Дарницькому, Оболонському та Солом'янському районах Києва після ракетного обстрілу 6 квітня. ДСНС опублікувала кадри наслідків удару.
Незабаром у самому центрі столиці — на перехресті вулиць Хрещатик та Прорізна — з’явиться наземний пішохідний перехід. Це важлива зміна, яка суттєво покращить доступність однієї з головних артерій міста для всіх учасників руху, включаючи маломобільних громадян.
Ситуація з прозорістю публічних закупівель у столиці набуває все більш тривожного характеру. Про це заявив Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко після наради з керівництвом Бюро економічної безпеки України.
Роботи на будівельних майданчиках метро на Виноградарі вийшли на принципово новий рівень. Про хід реалізації масштабного проєкту розповів власник компанії Autostrada Максим Шкіль. Станом на березень активно просувається спорудження ключових об’єктів, зокрема майбутніх станцій “Мостицька” та “Проспект Правди”, а також міжстанційних тунелів.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко провів чергове засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність», присвячене нецільовому та неефективному використанню бюджетних коштів у столиці. У фокусі — мільярдні суми, які мали працювати на благо громади, але натомість — зависли в невизначеності, заблокували важливі проєкти та зірвали оборонні ініціативи.
Сьогодні, 17 квітня, о 16:00 відбудеться засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» під головуванням начальника Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимура Ткаченка. Основною темою стане аналіз масштабних випадків неефективного використання бюджетних коштів у столиці.
Начальник Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко повідомив про звільнення Миколи Поворозника з посади першого заступника начальника КМВА. За словами Ткаченка,
Голова Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко заявив, що облаштування наземного пішохідного переходу на перехресті вулиць Хрещатик та Прорізна блокується за прямою вказівкою мера Києва Віталія Кличка.