Кличко заявив, що кожного ранку молиться за міст Патона та інші аварійні об'єкти
Мер Києва Віталій Кличко зазначив, що кожного ранку молиться, аби з аварійними мостами столиці нічого не сталося. Про це він сказав у інтерв'ю Дмитру Гордону.
Відповідаючи на питання журналіста, Кличко зауважив, що на мосту Патона тривалий час стоїть пластикова дорожня огорожа, якою закрили для проїзду дві крайні смуги. За словами Кличка, на ремонт мосту необхідно багато коштів, тому доводиться щоранку молитися, аби на ньому нічого не сталося, адже міст перебуває у аварійному стані. Мер столиці зауважив, що ремонт мосту Патона коштуватиме більше як пів мільярда доларів.
"Після того, як обвалився Шулявський міст, я дав доручення перевірити всі мости Києва, і був шокований – сімдесят мостів знаходяться у аварійному стані. Протягом цього часу ми зробили уже тридцять, але це колосальні кошти", – поділився він деталями.
Відомо, що ремонтні роботи мосту Патона мають розпочатися наступного року. В цей час його не перекриватимуть повністю, а лише частково обмежать рух транспорту.
Нагадаємо, що під час інтерв'ю з Гордоном Кличко розповів про технологію, за допомогою якої рахували кількість жителів столиці. Також ASPI news писало, що партія Кличка запустила платформу прямого діалогу з громадянами.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.