Виведення з експлуатації жетонів метро триватиме до кінця 2020 року
У Києві мешканці та гості столиці зможуть продовжувати користуватися жетонами для оплати проїзду в метрополітені до кінця 2020 року.
Про це передає видання "Сегодня", посилаючись на роз'яснення директора департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова.
Таким чином, анонсований 1 листопада запуск електронного квитка в Києві в промислову експлуатацію, відкладається.
"Ми вирішили перенести запуск в промислову експлуатацію електронного квитка. Але в будь-якому випадку кияни вже активно ним користуються, купують і поповнюють е-квиток. Також паралельно працюватимуть жетони і паперові квитки. Їх поступово будуть виводити з обігу. Я думаю, процес виведення жетонів і паперових квитків триватиме до кінця наступного року ", - повідомив нам Юрій Назаров.
Як відомо, в КМДА запланували повну відмову від жетонів метро вже з 30 жовтня. Крім жетонів повинні були припинити "працювати" і паперові квитки в наземному муніципальному транспорті.
Ці предмети, що підтверджують оплату проїзду в транспорті, повинні були повністю замінити квитки з QR-кодами і безконтактні транспортні картки.
За словами Назарова, систему е-квитка потребує удосконалення.
Раніше ASPI повідомляло, що в столичному метрополітені мають намір відмовитися не тільки від жетонів, але і від карток поповнення.
Про це повідомила прессекретарка КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.
"У перспективі, за рішенням міста, повинен працювати тільки електронний квиток. 29 липня вже перший вестибюль на Теремках так заробив. (Картки метро) не продаються, проходити ще можна. Зараз поки перехідний період, всі інструменти працюють", - повідомила Наталія Макогон.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.