На відбудову інфраструктури України не вистачає 10 мільярдів доларів – Шмигаль

Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
"Цього рок у ключовими напрямками спільної роботи Української платформи донорів ми вбачаємо: бюджетну підтримку, стале фінансування відбудови інфраструктури, житла, енергетики, економічний розвиток та залучення інвестицій на шляху до ЄС", - написав він за результатами 13-го засідання керівного комітету платформи.
Прем'єр нагадав, що цього року бюджетна потреба у міжнародній підтримці становить 39,3 млрд доларів, і Україна має підтвердження від партнерів, що ця потреба буде покрита. "Маємо вже працювати щодо підтримки на 2026 рік. Вдячні країнам G7 та Європейській комісії за підтримку ініціативи ERA та спрямування Україні коштів за рахунок прибутків від знерухомлених російських активів", - додав він.
Шмигаль також зазначив, що у 2025 році за підтримки донорів уряд виділив майже 7,4 млрд доларів на пріоритетне відновлення, але при цьому загальний дефіцит фінансування потреб на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів.
За підсумками першого кварталу 2025 року найбільшу частку податкових надходжень до зведеного бюджету України забезпечили підприємства сфери торгівлі та переробної промисловості. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.
На Хмельниччині відбулася конструктивна зустріч команди Державної податкової служби України з представниками бізнесу регіону. У заході взяли участь начальник Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, народний депутат Ігор Марчук, а також понад 50 підприємців — представники малого, середнього та великого бізнесу.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко на зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні прозвітував про перші результати цьогорічної боротьби з тіньовими ринками в ключових секторах економіки.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із представниками проєкту EU Public Finance Management Support Programme for Ukraine.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко повідомив про інтеграцію платформи «Пульс» з Електронним кабінетом платника податків. Це дозволить підприємцям оцінювати взаємодію з держорганами та залишати відгуки про якість податкових послуг.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із Тимчасовим повіреним у справах Республіки Польща в Україні Пйотром Лукасєвічем. Польща є надійним партнером України, і співпраця між податковими органами обох країн має значний потенціал для подальшого розвитку.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко відвідав Миколаївську область, де разом із командою ДПС та начальником Миколаївської ОВА Віталієм Кімом зустрівся з понад 70 представниками місцевого бізнесу.
За підсумками першого кварталу 2025 року найбільшу частку податкових надходжень до зведеного бюджету України забезпечили підприємства сфери торгівлі та переробної промисловості. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.