Кличко пообещал сохранить найденные на Почтовой артефакты
Об этом мэр Киева Виталий Кличко сообщил во время заседания Киевсовета, сообщает его пресс-служба.
“Все, что нам досталось в наследство, мы должны сохранить и передать следующим поколениям. Без прошлого мы не можем строить будущего”, - заявил Кличко.
По его словам, алгоритм сохранения этих находок должен быть наработан совместно депутатами и общественностью.
“Это наша общая задача - сделать логические шаги, каким образом мы должны решить этот вопрос эффективно и правильно. Чтобы не было спекуляций, мы все – единомышленники в этом вопросе. Но наша задача сегодня – найти правильный путь для реализации того, чего от нас ожидает общество – сохранение исторического и культурного наследия нашего города”, - добавил мэр и дал поручение профильной комиссии Киевского городского совета наработать соответствующий проект решения.
Читайте также: Застройщик хотел отменить приказ Минкульта
Также Кличко процитировал письмо, в котором специалисты объясняют возможную процедуру сохранения соответствующих артефактов.
“О создании музея, музеефикацию предметов и их экспонирование можно вести речь после реставрации и консервации этих предметов”, - говорится в письме.
Консервация же предметов должна производиться в специально оснащенной лаборатории, которой нет ни в Киеве, ни в Украине. Поэтому для осуществления соответствующих мероприятий такую лабораторию нужно создать.
Как писал ASPI, Киевсовет принял в первом чтении прекращение договора с застройщиком Почтовой площади.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Голова КМВА Тимур Ткаченко взяв участь у круглому столі «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві», організованому ГО «ПроМобільність». За його словами, рішення щодо зупинки транспорту під час тривог не має належного аналітичного обґрунтування, а його виконання є вибірковим.
Начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко розкритикував заяву мера Києва Віталія Кличка, назвавши її “дуже дивною”. За його словами, вони напередодні обговорювали першочергові завдання та пріоритети КМВА, однак замість співпраці побачив лише звинувачення.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.