Инвесторы требуют государственных гарантий для построения Подольского моста

«На самом деле в 2019 году уже будет 40 лет, как строят мост. Я надеюсь, что нам удастся его закончить, несмотря на то, что в этом году мы возобновили строительство, выделив 1,2 млрд грн. За все время на мост было потрачено около 5 млрд грн, однако для завершения строительства нужно еще 7 млрд грн. По этому поводу мы сейчас работаем с государственной властью, которая могла бы помочь в финансировании работ, а также с потенциальным инвестором - Германией. Кстати, она готова вложить деньги в мост в том случае, если мы предоставим государственные гарантии по возврату средств », - сообщил чиновник.
Читайте также: Артур Прузовский про инвестиционную привлекательность украинской столицы
По его словам, мостовой переход будет в любом случае построен до 2021 года. Главный вопрос, который стоит перед властями города сегодня - это перепланировки проекта, поскольку те модели, которые в нем заложены, устаревшие.
«Сейчас проектировщики занимаются технико-экономическим обоснованием (ТЭО) по мосту. Решается, куда он будет выходить: на Набережную, на Нижний и Верхний Вал или, может, в другом направлении. Ориентируемся, что ТЭО появится до конца года », - рассказал первый заместитель председателя горгосадминистрации.
Что касается вариантов использования моста, то, по словам первого заместителя председателя КГГА, городская власть как один из вариантов рассматривает возможную установку платы за проезд. Например, проезд по мосту может быть бесплатным для киевлян, однако - платным для авто из других городов.
«Кроме того, я бы хотел, чтобы фуры, которые заезжают в город, также платили за въезд, поскольку мы не транзитный город, через какой они должны ехать и « убивать » наши дороги. Или государство будет это нам компенсировать, или мы должны иметь право брать плату за проезд фур по нашим дорогам. Сейчас мы обсуждаем этот вопрос », - подытожил Геннадий Плис.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко повідомив, що у столиці триває масштабна кампанія з очищення вулиць та дворів від покинутих і знищених через російські обстріли автомобілів.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко дав перше велике інтервʼю для BBC News, у якому відкрито розповів про актуальні виклики, з якими зіштовхується столиця під час війни: від мобілізації й комендантської години до внутрішніх конфліктів з мером Києва Віталієм Кличком. Його головне послання — час говорити чесно, бо мовчання лише підживлює фейки.
Рятувальники ліквідували пожежі та руйнування в Дарницькому, Оболонському та Солом'янському районах Києва після ракетного обстрілу 6 квітня. ДСНС опублікувала кадри наслідків удару.
Незабаром у самому центрі столиці — на перехресті вулиць Хрещатик та Прорізна — з’явиться наземний пішохідний перехід. Це важлива зміна, яка суттєво покращить доступність однієї з головних артерій міста для всіх учасників руху, включаючи маломобільних громадян.
Ситуація з прозорістю публічних закупівель у столиці набуває все більш тривожного характеру. Про це заявив Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко після наради з керівництвом Бюро економічної безпеки України.
Роботи на будівельних майданчиках метро на Виноградарі вийшли на принципово новий рівень. Про хід реалізації масштабного проєкту розповів власник компанії Autostrada Максим Шкіль. Станом на березень активно просувається спорудження ключових об’єктів, зокрема майбутніх станцій “Мостицька” та “Проспект Правди”, а також міжстанційних тунелів.
Після чергової масованої дронової атаки, яку пережив Київ цими вихідними, влада міста посилює контроль за доступом спецтехніки до житлових кварталів. російські терористичні тактики знову були спрямовані на мирне населення — пошкоджено житлову інфраструктуру в кількох районах столиці.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко виступив із заявою щодо інформації, яка активно ширилася серед мешканців столиці, про нібито його ініціативу підвищити вартість послуг з обслуговування будинків. Чиновник назвав ці твердження неправдивими та повідомив про скасування відповідного розпорядження.
У Києві відсьогодні громадський транспорт не зупинятиме рух під час повітряних тривог. Про це повідомив голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко. Нові правила стосуються як комунального, так і приватного транспорту.
Киян змушують платити більше за управління будинками, і це не просто технічне коригування тарифів, а наслідок непрозорого рішення, ухваленого в кулуарах столичної влади. Вартість обслуговування багатоквартирних будинків фактично подвоїлася, що стало несподіваним фінансовим ударом для багатьох родин.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко повідомив, що у столиці триває масштабна кампанія з очищення вулиць та дворів від покинутих і знищених через російські обстріли автомобілів.
Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко дав перше велике інтервʼю для BBC News, у якому відкрито розповів про актуальні виклики, з якими зіштовхується столиця під час війни: від мобілізації й комендантської години до внутрішніх конфліктів з мером Києва Віталієм Кличком. Його головне послання — час говорити чесно, бо мовчання лише підживлює фейки.
Рятувальники ліквідували пожежі та руйнування в Дарницькому, Оболонському та Солом'янському районах Києва після ракетного обстрілу 6 квітня. ДСНС опублікувала кадри наслідків удару.
Незабаром у самому центрі столиці — на перехресті вулиць Хрещатик та Прорізна — з’явиться наземний пішохідний перехід. Це важлива зміна, яка суттєво покращить доступність однієї з головних артерій міста для всіх учасників руху, включаючи маломобільних громадян.