Транспортна комісія Київради розглянула подовження терміну будівництва метро на Виноградар
У середу, 3 листопада, відбулося засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. Столичні депутати розглядали можливість подовження терміну будівництва Сирецько-Печерської гілки Київського метрополітену в напрямку на Виноградар з двома станціями "Мостицька" та "Проспект Правди" до кінця 2022 року.
1 листопада мер Києва Віталій Кличко заявив, що роботи тривають, попри усі складнощі – карантинні обмеження та тривале блокування казначейських рахунків підрядника АТ "Київметробуд". Столичний голова запевнив, що спорудження першої черги підземки профінансовано на 100% та закликав метробудівців закінчити будівництво станцій "Мостицька" та "Проспект Правди" у максимально стислі терміни.
Під час засідання транспортної комісії Київради виступив т.в.о. генерального директора АТ "Київметробуд" Сергій Полянський, який детально пояснив причини відставання від графіка робіт та необхідність подовження терміну будівництва метро на Виноградар.
"20 грудня 2018 року замовник передав нам дозвіл на виконання робіт на будівельних майданчиках та почав надавати проєктну та робочу документацію. Впродовж першого кварталу 2019 року проводилися підготовчі роботи на всіх будмайданчиках, укладалися договори з відповідними субпідрядними організаціями. Всього за 2019 рік виконано будівельних робіт більш як на 400 мільйонів гривень. Минулого року відставання від графіка не було. Ми планували почати проходку правого перегінного тунелю в травні 2020 року. Але у зв'язку з початком карантинних обмежень з березня 2020 року на будмайданчиках значно загальмувалися роботи, субпідрядні організації також призупинили діяльність. Уповільнилася також підготовка роботи з монтажу тунелепрохідницького комплексу "Галина", позаяк було неможливо отримати відповідні запчастини та комплектуючі з Німеччини. Також не мали змоги приїхати до Києва німецькі фахівці з пусконалагоджувальних робіт. Тому наш тунелепрохідницький комплекс розпочав роботу лише у вересні 2020-го з відставанням від графіка майже на пів року. Також досить тривалий час до квітня 2021 року рахунки нашого підприємства, зокрема казначейські, були заарештовані. Це не дозволяло своєчасно закуповувати матеріали для виконання робіт, зокрема залізобетонні кільця, які були необхідні для спорудження тунелю. Втім, попри усі негаразди ми вже закінчили будівництво правого тунелю. Наразі вже майже розібрали тунелепрохідницький комплекс та готуємо його для спорудження лівого тунелю. Але зазначені вище причини, звичайно, вплинули на терміни виконання робіт. Тому ми через суд намагаємося подовжити термін дії договору, щоб закінчити роботу", – зазначив Полянський.
Нагадаємо, відповідно до умов договору між КП "Київський метрополітен" та АТ "Київметробуд", роботи зі спорудження метро на Виноградар мали завершитися до 26 грудня 2021 року. У зв'язку з неможливістю закінчити будівництво до зазначеної дати підрядник – АТ "Київметробуд" – звернувся до КП "Київський метрополітен" з пропозицією подовження строку виконання робіт та дії договору. Втім, метрополітен відмовив у продовженні терміну будівництва.
Не погоджуючись з таким рішенням КП, підрядник звернувся до Господарського суду Києва. Суд першої інстанції частково задовольнив позов щодо подовження терміну виконання робіт до 23 грудня 2022 року (хоча метробудівці просили відтермінувати закінчення будівництва до травня 2022 року) за умови доведення відповідних бюджетних призначень, а строку дії договору до 24 січня 2023 року. Метрополітен не погодився з рішенням господарського суду й подав апеляційну скаргу на це рішення. Наразі справа прийнята до розгляду, а судове засідання призначене на 16 листопада 2021 року.
Представник замовника – головний інженер КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський, попри те, що його підприємство не погодилося подовжити терміни будівництва, визнав, що "Київметробуд" вже виконав значний обсяг робіт.
"Ми надали підряднику два авансових платежі – на 2,5 мільярди гривень у 2018 році та на 1,4 мільярда гривень у 2019 році. За цей час підрядник виконав значний обсяг робіт, зокрема, відбулася розробка та вивезення ґрунту, збудовані огороджувальні конструкції методом "стіна в ґрунті", закріпили котловани металоконструкціями, облаштували основні конструкції з монолітного залізобетону, змонтували збірні блоки суцільно-секційної оправи тунелю метрополітену, переклали інженерні мережі, виконали інші підготовчі роботи. На цей час завершені роботи зі спорудження ствола №215 для демонтажу щитового комплексу, який вже закінчив будівництво правого перегінного тунелю загальною довжиною 1249 метрів. Тривають роботи з підготовки монтажу щита на будівельному майданчику №214 – це станція "Мостицька" – для проходження лівого перегінного тунелю. Також закінчується будівництво основних конструкцій вентиляційного вузла №213 поруч з ЖК "Варшавський", облаштовані водопровідні споруди для пропуску струмка". Також підрядник виконує роботи на будівельному майданчику №212 (за проспектом Правди) щодо підготовки та вивезення ґрунту", – розповів Вигівський.
У підсумку члени транспортної комісії Київради вирішили дочекатися ухвали суду. Якщо він погодиться подовжити термін будівництва на рік, то АТ "Київметробуд" має надати мерії новий план-графік виконання робіт. Також надано два тижні, щоб підрядник виправив несуттєві технічні помилки в актах виконаних робіт.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Український прем'єр-міністр Денис Шмигаль доручив 9 грудня провести засідання Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, щоб дослідити що призвело до термінового ремонту "синьої" гілки столичного метро.
Наразі легендарний боєць спецпідрозділу ЗСУ Іван Залізняк пропонує перейменувати вулицю Білогородську, що знаходиться у Києві на честь героя Тараса Бобанича.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".