На саміті МВФ обговорили "газове питання" України

Про що сперечаються ключові чиновники і банкіри? І що говорять про Україну? Дмитро Анопченко передає з штаб-квартири Міжнародного валютного фонду.
Відкриті засідання, коли для всіх, кому не вистачило місць у залі, виступи на величезному екрані транслюються, і закриті зустрічі, куди не пресу, ні сторонніх не пустять ... Як брекзіт вдарить по Європі? А може криптовалюта - або це взагалі пустушка? На які реформи погоджуватися, а які можуть почекати? Про це чиновники і перші особи банків говорять і публічно, і - тет-а-тет. А для журналістів осінній саміт - можливість розпитати навіть самих мовчазних співробітників МВФ.
На прес-конференції глави європейського департаменту Фонду - перше ж питання - про Україну. А точніше - про ціни на газ для населення, які МВФ рекомендував країні розраховувати за новою формулою, тобто підняти.
"Ми очікуємо, що українська влада буде виконувати ці домовленості, які передбачають певне збільшення тарифів в енергетиці. Звичайно, ми завжди можемо обговорювати і час і технічні деталі, але, думаю, це дуже важливо", - заявляє Пол Томсон, глава європейського департаменту МВФ .
Але мова не йде про те, що тарифи повинні підвищити вже зараз - про що писали в ЗМІ. У розмові з нами фінансист ще раз уточнює - Фонд готовий дати Україні час, якщо принципове рішення про перехід на нову формулу - і, відповідно, на нові ціни, - офіційним Києвом буде прийнято.
"- Необхідно на цьому зробити зараз упор. Знову ж - тимчасові рамки - можуть обговорюватися. Але в цілому потрібно рухатися до того, щоб переглянути формулу ціни".
Для МВФ цей "газове питання" - то, що тут називають "prior action" - одне з ключових умов, без якого навряд чи дадуть новий транш. Також як і пенсійна реформа. Але, руки країні ніхто не викручує - ділиться з нами міністр фінансів.
"Немає тут" МВФ проти України ", а" Україна проти МВФ ". Це абсолютно неправильно. Іноді так говориться -" вимоги МВФ ", або там -" а чи ви погодитись на вимоги ". Чи не питання вимог! Це питання СПІВПРАЦІ. І МВФ нам тут партнер. тому у нас абсолютно відкриті отношения, ми все Обговорюємо, і - так - чекаємо результатів ", - повідомив Олександр Данилюк, міністр фінансів України.
В умовах, коли країна продає зараз євро-бонди і в бюджеті з'явилися серйозні гроші, може виникнути спокуса з МВФ і реформами, які вимагає фонд, "пригальмувати" - якщо вже в транш від Фонду зараз немає гострої необхідності. Але ті, з ким ми говорили в кулуарах Вашингтонської зустрічі, від такого сценарію застерігають. Мовляв, не варто ризикувати - "заморозивши" процес зараз, почекавши час, буде досить складно потім знову його запускати.
А ще - практично на кожній зустрічі з українською делегацією тут піднімали питання боротьби з корупцією. І для МВФ і для Світового банку це - один з "маяків", без якого - і це дають зрозуміти чітко - руху вперед не буде.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.
На Хмельниччині відбулася конструктивна зустріч команди Державної податкової служби України з представниками бізнесу регіону. У заході взяли участь начальник Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, народний депутат Ігор Марчук, а також понад 50 підприємців — представники малого, середнього та великого бізнесу.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко на зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні прозвітував про перші результати цьогорічної боротьби з тіньовими ринками в ключових секторах економіки.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із представниками проєкту EU Public Finance Management Support Programme for Ukraine.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко повідомив про інтеграцію платформи «Пульс» з Електронним кабінетом платника податків. Це дозволить підприємцям оцінювати взаємодію з держорганами та залишати відгуки про якість податкових послуг.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко провів зустріч із Тимчасовим повіреним у справах Республіки Польща в Україні Пйотром Лукасєвічем. Польща є надійним партнером України, і співпраця між податковими органами обох країн має значний потенціал для подальшого розвитку.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко відвідав Миколаївську область, де разом із командою ДПС та начальником Миколаївської ОВА Віталієм Кімом зустрівся з понад 70 представниками місцевого бізнесу.
Сьогодні минає рівно три роки з того моменту, як Миколаїв залишився без централізованої питної води. Після підриву магістрального водогону російськими військами, до міста надходить солона вода з лиману — непридатна для пиття, гігієни та побутових потреб. Місто опинилось на межі гуманітарної катастрофи.
Європейському союзу доведеться закупити американські енергоносії на суму в 350 мільярдів доларів, щоб США послабили масштабні мита, введені президентом США Дональдом Трампом.
Загальний дефіцит фінансування потреб України на відбудову у 2025 році становить майже 10 млрд доларів. Про це повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль у Telegram.
Понад 80% матеріалів, що використовуються під час реалізації інфраструктурних проєктів компанії Autostrada, — це продукція власного виробництва. Такий рівень автономії забезпечується розвиненою внутрішньою інфраструктурою: до складу компанії входить понад 50 сучасних виробничих майданчиків, що дозволяє не лише зберігати стабільність у постачанні, а й гарантувати найвищу якість на кожному етапі реалізації об’єктів.