"Київпастранс" отримує збитки через неефективне адміністрування, – експерт про причини подорожчання проїзду у Києві
Комунальне підприємство "Київпастранс" попросило міську владу збільшити вартість проїзду для пасажирів до "економічно-обґрунтованих". Чому комунальний наземний транспорт столиці зазнає збитків, пояснив експерт громадської організації "Євро-Патруль" В’ячеслав Коновалов.
За твердженням представників "Київпастрансу", перевезення підприємства скоротилися в цьому році на 39,9%. А тарифи на електроенергію виросли у 1,2 раза, а мінімальна зарплата – у 1,75 раза. За їхніми розрахунками, економічно-обґрунтовані тарифи складають 25,18 гривні – на проїзд у трамваї, тролейбусі та автобусі, 78,90 гривні – на проїзд міською електричкою.
У "Київпастрансі" заявили про існування загрози відключення підприємства від електроенергії, скорочення працівників та затримки заробітних плат, що призведе до транспортного колапсу у столиці. А тарифи на проїзд востаннє переглядали ще влітку 2018 року, коли вартість квитків зросла з 4 до 8 гривень.
"Не є таємницею, що один великий автобус, якщо його нормально експлуатувати, він замінює 5-7 маршруток. Щобільше, він набагато економічний. Друге питання, що через відсутність запчастин 240-250 автобусів стоять просто під парканом в АТП №7 на вулиці Бориспільській. А це половина парку "Київпастрансу". Тобто підприємство отримує збитки насамперед через неефективне адміністрування", – зазначив Коновалов.
Ще один момент. Свого часу за гроші ЄБРР закупили партію автобусів. А згодом з’ясувалося, що конструкція у машин така, щоб поміняти масло, потрібно демонтувати двигун.
"Варто виводити на маршрути якнайбільше великих автобусів. Також не завадить створити в Києві таки правила гри на транспорті, щоб й приватним перевізникам не було вигідно експлуатувати мікроавтобуси", – підсумував Коновалов.
Раніше повідомляли, що у Київського метро є великий потенціал фінансування без підвищення плати за проїзд. Також писали, коли й на скільки виросте плата за проїзд ув Києві.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".
У Києві пролунала серія вибухів сьогодні вранці 2 січня. В місті та області працює ППО.
РФ у ніч з 28 на 29 грудня атакувала Київ кількома десятками ракет різного типу. В небі над столицею силами ППО усі повітряні цілі було знищено, проте, на жаль, у місті є руйнування і потерпілі.
Іван Залізняк в своєму Tелеграм-каналі, поділився спогадами побратима про Андрія Жованика та звернувся до підписників, щодо підписання петиції про перейменування вулиці в Києві на честь Героя.
Зросла кількість постраждалих внаслідок падіння уламків збитих російських ракет на київські будинки. Уточнені дані опублікував міський голова Віталій Кличко.
Український прем'єр-міністр Денис Шмигаль доручив 9 грудня провести засідання Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, щоб дослідити що призвело до термінового ремонту "синьої" гілки столичного метро.
Наразі легендарний боєць спецпідрозділу ЗСУ Іван Залізняк пропонує перейменувати вулицю Білогородську, що знаходиться у Києві на честь героя Тараса Бобанича.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
Власник групи компаній Autostrada Максим Шкіль розповів про ключові етапи реалізації важливого інфраструктурного проєкту – запуск руху транспорту через Подільсько-Воскресенський міст, за винятком вантажного транспорту. Завдяки будівництву з’їзду на Троєщину цей об’єкт отримав новий функціональний потенціал.
У Києві перейменували ще 29 об’єктів. Відповідні рішення були ухвалені 18 січня під час засідання депутатами Київської міської ради.
Під час ранкової атаки РФ на Київ сили протиповітряної оборони збили понад 60 ракет Х-101/Х555Х-55 та десяток "Кинджалів".