Чергова замануха для інвесторів, яких так хоче і не хоче українська влада
Таким цікавим об’єктом для інвестицій є морський порт «Південний», який вже декілька років поспіль «окучують» західні партнери, що зацікавлені в інвестуванні, а саме мають намір побудувати в порту сучасний термінал з перевалки імпортного вугілля для коксування і енергетики, а також для збільшення обсягів перевалки залізорудної сировини (ЗРС). Але все щось не складалось. Хоча в цьому зацікавлені не лише інвестори, а й держава, бо це дасть можливість наростити обсяги вантажопотоку, підвищити конкурентоспроможність та залучити більше коштів до Держбюджету.
І, от, нарешті, або вкотре, адміністрація порту заявляє, що зважилася і шукає інвесторів. Ними можуть бути оператори, що володіють світовим досвідом управління портовими потужностями, і вантажовласники, що забезпечують завантаження терміналу. Саме вони в межах нового проекту розвитку терміналу мають інвестувати 770 млн гривень. Крім того, у рамках будівництва самого терміналу планується будівництво і стакерів, стрічкових конвеєрів та суднонагружаючих машин. З інвестором ще визначаються. Про це повідомив в. о. директора ДП «МТП «Південний» Віталій Жуковський.
Але, як показує досвід, з інвесторами у нас проблем немає, у нас проблема з управлінням портовими землями. На сьогоднішній день адміністрація не управляє припортовими землями. А це головне, це початок усіх інвестицій. Жодна ділянка землі не належить порту, а місцеві органи влади не можуть визначитися для чого і кому потрібні землі. Раніше інвестори по півроку оббивали пороги місцевих органів влади і, в результаті, не витримуючи зайвої та беззмістовної бюрократії, йшли. Як керівництво порту вирішило проблему, яка тягнулася із року в рік – в повідомленні Жуковського не йдеться.
У самому порту з нетерпінням чекають на появу нового терміналу, оскільки за підсумками роботи в січні-березні 2017 року було виконано перевалку 2 млн. 943 тисяч тон вантажів, що на 990 тисяч тон (+ 51%) більше, ніж в 4 кварталі минулого року. Крім того, з початку року підприємство опрацювало 41 судно, що на 22% більше ніж трьома місяцями раніше. Також державне підприємство значно збільшило дохід від буксирної діяльності, забезпечивши зростання на 30% в порівнянні з попереднім кварталом. Зараз найбільше завантаження підприємства (93%) забезпечили вантажі Групи СКМ – експортна ЗРС і імпортне коксівне вугілля, що поставляється з вугільних шахт компанії «Метінвест», розташованих в США.
Будівництво нового терміналу направлено на підтримку політики Мінінфраструктури по залученню топових портових операторів для роботи в українських портах. Утім, відомо, що Міністр Омелян разом зі своєю командою ніяк не може почати задекларовані реформи. Це, зокрема, стосується і створення Морської адміністрації України, органу, який би здійснював державний нагляд і контроль за безпекою судноплавства, організацією роботи Державної системи управління безпекою судноплавства.
Про наміри створення даного органу у Міністерстві говорили ще півтора роки тому, на початку 2017 року відомство мало б вже запрацювати, але віз і нині там. На одному із засідань парламентського комітету з питань транспорту Володимир Омелян заявив, що роботи по створенню Морської адміністрації ще тривають, узгоджуються деякі позиції. Тож виникає риторичне запитання: а чи не буде так і з будівництвом нового терміналу у порту «Південний»? Відповідь на нього може дати тільки час.
Коли люди без юридичної освіти закликають за щось нове карати, тобто за криміналізацію певної дії, вони абсолютно не уявляють, що кримінальне право - це наука точна, як математика. Неточною її роблять неуки в парламенті.
Буває, виникає необхідність текстом відреагувати на події, що відбуваються в країні і в світі, але ніяк не можеш знайти цю одну, найважливішу подію - подію доби. Складно буває визначитися. Ось і в середу, 13 серпня, така історія сталася.
Зіткнувшись з проблемою неможливості відмовитися від куріння в принципі, після сумного особистого досвіду використання аналогів традиційних сигарет, я озброївшись Google провела аналіз, що ж палити, якщо не виходить позбутися цієї звички.
На думку волонтера та колишнього морпіха Тараса Чмута, надводні сили ВМС не здатні ефективно протидіяти агресії РФ. Тому цікавим міг би стати варіант нарощування потенціалу морської авіації як за рахунок сучасних літаків, так і багатоцільових вертольотів.
Експерти прогнозують повне перезавантаження російської держави.
Ухвалили закон від РПЛ (6449), який навпаки тепер зашкодить жертвам сексуального насильства, та який грубо порушує фундаментальні права людини, вважає юристка.
У виправданні Труханова в першій інстанції винуватий і президент Порошенко, який дуже хотів "ручну" судову реформу, і судді Малиновського районного суду Одеси, і прокурори САП та детективи НАБУ, вважає юрист.
Медведчук використовує саме примітивну технологію - провокацію, що у роздратованій країні дуже навіть легко використовувати - вкинь до порядку образливу ініціативу і збирай дивіденди.
Шашлик зі свинини подорожчав за останній рік на 9%, із 247,5 грн до 270 грн. Якщо минулого року порція на одну людину обходилася в 41,2 грн, то в травні 2018 року – у 45 грн.
Уся ситуація навколо прайду - це ненависть проти любові, насильство проти волі і поваги, вважає Сергій Фурса.
Міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров заявив, що Москва готова до переговорів з Києвом у разі, якщо українська армія складе зброю. Про мету Кремля у війні з Україною, ASPI news розповів директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталій Кулик.
Депутати Верховної Ради України працюють над законопроєктами щодо посилення кібербезпеки в Україні. Про це повідомила голова партії "Голос" Кіра Рудик.
Нардеп із фракції "Європейська солідарність" Володимир В'ятрович вважає, що слова українського дипломата Вадима Пристайка щодо можливості України відмовитись від вступу в НАТО можуть бути не випадковими. Про це він заявив у коментарі журналістці ASPI news.
Батьки військових, що загинули під час проходження служби, провели під Офісом президента "Мітинг Справедливості". Вони наголосили, що не вірять у самогубства своїх дітей та вимагають покарання військового керівництва.